perjantaihöpinät

Heippa vaan kaverit, oon tässä jonkun aikaa jo mietiskelly, että mistä ois sellai kiva kirjottaa tänne näi ja et mitä teitä kiinnostas lukkee.., en oo tullu vielä ihan päätökseen tässä asiassa, mutta musta tuntuu, että voisin alkaa vähän laajentaan tätä mun aihealuetta, ettei ainavaan höpötettäs siitä ittensä löytämisestä ja rakastamisesta, koska siihen aiheeseen mulla ei oo enää mitään kiinnostavaa sanottavaa ja en usko, että kettään kiinnostaa ku toistelen samoja juttuja täällä aina uuelleen ja uuelleen, ku mua itteeki rupee jo kyllästyttään..:D  Aattelin et voisin tännään listailla tänne sellassii juttuit, mistä mulle tullee aina iha ssuperhyvä fiilis ja tälläi näi nii joo.

Iha parasta on mun mielestä nähä se ilosuus ja avoimmuus, jota ihmisissä on, ja jolla siis meinaan sitä, et ku oon jossaii, nii sit jos muut ihmiset on sellai tosi ilosella päällä, et just hymmyilee ja nauraa (some myös) ja sit kyllä ihan parhautta, jos vielä pääseepi mukkaan siihen iloseen höpöttellyyn ja hauskanpitoon!! Mää rakastan nauraa ja rakastan olla sellasten ihmisten kans, ketä saa mut  nauraan! Oon sellanen, että en tykkää olla kovin villien tyyppienkaa nii kauheen paljon, koska en itte oo sellai nii kovin villi, (paits tietty joskus XDD), mut siis tykkään rauhallisista, avoimista ja hyväntuulisista ihmisistä tosi tosi paljon. sithän mä kans rakastan tavata sellasia ihmisiä, jotka jotenki kivalla tavalla niiku erottuu joukosta ja tuo oman persoonansa kunnolla esille (siis jos se on hyvä persoona niiku meillä jokasella, jos vaa tajutaa näyttää se :P), tykkään olla porukassa, missä kettään ei arvostella ja ollaan niiku avoimia uusille juttuille ja ihmisille, mut kummiski sellai rauhallisia ja näii.  Tietty joskus tullee sanotua  itelläki jottai ikävää toisista ja toisille, mutta ei se maailmaa kaada. Mun mielestä on tosi kiva olla sellasten kavereitten ja muitten ihmisten kans, joista välittyy se aitous ja ketä kans kiinnostaa mun jutut ja toisinpäii. Sillon ylleesä ainaski mulla on tosi helppo ja vaivaton olla ja saan ylleesä kans aika paljo nauraaaa! Mul on iha huippukavereita kyllä ja oon kyllä tosi onnekas siinäkin mielessä.

Muita juttuja, mikkä tekkee mulle tosi hyvää fiilistä nii on kaikki liikunta, urheilu ja ulkona olo, tai siis ku oon tosi huono lähteen ulos ja ylipäätää muualle,bnii sit jos meen ja oon siellä pitempään, nii tullee kyllä hyvä fiilis. Hyvät biisut ja hyvä mussiikki muutenki (mukaanlukien soittaminen ja muu musisointi) on kans ihan huippua, ja ihan maailman huipuinta ois ku pääsee soittaan ja laulaan sellai jossai porukassa tai ylipäätää jonkun kans! Positiivisuus kaikkialla, myös telkkarissa, tabletissa ja puhelimessa (some) on ihan mahtavaa, menkää vaikka kattoon Millin ja Aben joku video nii tajjuutte mitä mä meinaan!  Kaikki lukeminen ja kirjottaminen myös ja se, ku saa niiku jotai tekemällä purkaa ajatuksiaan, nii se on aika kivvaa, ja sit kans se, jos saa jonku toisen hyvälle tuulelle tai pystyy muuten auttaan muita ihan pienilläki asioilla, nii mulle ainaki ylleesä tullee iha tosi hyvä mieli. ja nyt en keksikkään tähän hättään ennää enempää näitä kivoja juttuit, mut niitä on kyl vielä iha sikana, kaikki jututhan täällä on kivoja, jos niin vaan päättää!


- Halluun vielä ihan ihan noppeeta palata viimevuosiin ku oli mulla ainaki kauhee tarve olla jotain, mitä en ollu, jonka takia menetin hyvii tyyppeitki mun ympäriltä - ja nytku oon unohtanu sen kaiken ja ollu vaan mitä mä oon ja eläny täysii ja sillee vappasti nii oon ollu iha superonnellinen! Oon kyllä  ilonen, että pääsiin siitä hemmetin kuplasta ulos ja uskalsin alkaa toteuttaan itteeni! Nyt on jotenki tosi hyvä ja energine fiilis ja jouluki tulossa! Mä oon tosi tosi kiitollinen ihan kaikesta mitä mulla on mun elämässä. mua on siunattu niin monilla huippujutuilla ja huipputyypeillä, etten ees ihan täysin käsitä! Elämä on mun mielestä ihan järjettömän suuri lahja ja sitä todellaki kannattaa ja pittääki arvostaa, ja siittä pittää joka ikinen päivä uskaltaa nauttia ja ellää ihan täysillä! Halluisin, et kaikki muutki pystyis ja yritän tekkee sen etteen nii paljo ku pystyn, positiivisesti suhtautumalla munki viikko on ollu ihan huippukiva ja tullee olleen kyllä seuraavaki! ja eiks ne ongelmatki ratkee selvittämällä ja eiks jokanen pystyykki ittensä siitä  sopastaan selvittään, kerta on ittensä sinne sotkenukki, ainaki kandee yrittää?:D

No joo, oot ihan huippu kaikin tavoin (mm. sen takia, että jaksoit lukkee nää mun turhanpäiväset höpinat loppuun sakka :Dd), tosi ihanaa loppupäivvää sulle ja ihan kaikille muillekin! ettikää asioista niitä hyviä puolia!<3, nähhään taas.




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Suomi, menneisyys, tulevaisuus

omat jutut

minä ja mun ajatukset pt. 1000000