Mun oma blogi

Hei kiva et löysit tänne.

-> Mä oon jo pitempään miettiny, et miten mä voisin tuua enemmän mun ajatuksia esille. Sit mä keksin tän. Aattelin eka et ei, emmä oo tarpeeks vanha tai et onks tässä ylipäätää mitää järkee, mut sit rupesin miettii, et eihän tässä mitään menetä et kokeillaan vaan.

En oo mikään innokkain blogien lukija ollu oikeen koskaan, mutta aattelin kuitenki, että tää vois olla sellanen paikka mulle, minne saisin näi kirjottamalla purettua mun omia ajatuksia ja sillai sit tuottaa hyvää fiilistä ainaki mulle ittelle ja tietty kiva,jos sullekki.

kaikkimitä mä tänne kirjotan on vaan mun omia mielipiteitä ja ajatuksia, ja tietty sullaki on oikeus ommiin mielipiteisiis ja ajatuksiis ja uskon, että nää mun jutut niitä paljon herättääki. 

jokasella on oikeus sanoa oma mielipide ääneen, mutta jos se mahollisesti on semmonen, et sen kuuleminen tuottas sulle itellekki pahaa mieltä nii kanttii miettiä et onko sen sanominen sit niin välttämätöntä.., tullee mulla kyllä itelläki aina välillä sanottua jotai, mikä sit jälkeenpäi kaduttaa, mut uskon et voin päästä siitä tavasta kokonaan eroon, jos vaan teen töitä sen eteen.

                    mut joohalusin alottaa tän blogin tälleen kevyesti ja kiva, et jaksoit olla mun mukana!:) 

         jos sua kiinnostaa nähä ja kuulla musta vähä enemmä nii löyät mut instasta ja snäpistä nimella karjalainenella .

mukavaa päivää!<3





Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Suomi, menneisyys, tulevaisuus

omat jutut

minä ja mun ajatukset pt. 1000000